fredag, december 07, 2007

I used to hump my pillow at night. The type of silent prayer to help myself prepare for the light.

Ikväll blir det utgång. Det blir Avantgarde där Emilie och Jenny spelar så vi ska dit och mingla. Förre fredagen då de spelade låg jag hemma i min soffa och surade. Tyckte synd om mig själv och käkade Ben & Jerry's Phish food som är en av mina favoriter. Den tomma burken står fortfarande kvar på mitt skrivbord och sprider en unken lukt i mitt rum. Lite surfitta över sunklukten faktiskt! Mysigt värre. Bra där Julia att inte plocka undan sånt innan man åker iväg i en vecka.

Just nu är jag så långt ifrån festsugen som man kan komma, men det är ju några timmar kvar också! Ska iväg till Karin och fika om 1,5 timme. Tänkte gå till Floggan om det bara ville sluta regna. Fast det kanske har det. Har mina fönster fördragna, för jag blir så deprimerad av skitvädret ute.

Något som bör uppmärksammas är ju att Linnea är nu tillbaka i Svea Rike för att stanna. I alla fall för ett tag. Henne kommer ni att hitta i mitt rum, eftersom jag kommer att flytta till moster i några månader bara för att jag är så jävla pank! Fast jag kommer väl leva ut mitt innersta Vagabond-jag nu, genom att hänga hos olika vänner och sova på olika soffor och golv veckorna framöver!

Har du en soffa att erbjuda?

Läs artikeln om Discodarling (Emilie & Jenny)
http://uppsala.expressen.se/nyheter/1.956864/het-electro-och-retro-med-discodarling

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar