fredag, december 07, 2007

there are things i'll do that could really hurt you don't you just love goodbyes?

Sitter på Qruiser och tittar runt. Vill att någon ska skriva någon rad till mig, men så fort jag får ett meddelande blir jag bara irriterad och mer trött. Blir även trött på att det är så jävla mycket sex där.

På tal om sex och sån shit så har jag slutat med det! Jag ska ge blod tre gånger om året och om tio år få hämta ut en märkes-skål! Det är vad jag ska ägna mig åt!

Hade ett litet avslut igår. Tog bort nummer och gamla sms. Nu får det räcka! Fröken Oh Julie ska minsan inte ha något tidsfördriv ens. Inte ens för att bevisa för sig själv och andra att hon insett sitt eget beteende och tagit tag i saken. No. Nu blir det bara träning jag ska ägna mig åt!

Man behöver något att fokusera på. Då försvinner ovälkomna tankar lättare. Ofta kan olika killar ta hand om den biten, men nu orkar jag inte med det. Har ingen energi för sådant!

Var på stamisstället Svantes igår och blev bjuden på käk och öl av Hannah. Hon, Fanny och jag satt och gick igenom händelser som hänt under året. Massor har hänt! Historier som vi har berättat om och om igen, men som fortfarande är lika hysteriskt roliga! Ofta var det alkohol inblandat. Så därför måste vi avsluta detta år med en stor nyårsfest med mängder av alkohol! Någon som vill komma? Våra festa är de grymmaste!

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar