måndag, december 11, 2006

Tjockis-ljuden skalla, mera mat åt alla!

Fredagen närmar sig med stormsteg. Vissa ser fram emot vår kommande julfest. Andra är exalterade som jag. Alla har sagt att de kommer att befinna sig där, sedan hur många som väl dyker upp får vi väl se sen. Hur som helst är min korridor en bra korridor att festa i. Det blir aldrig tråkigt. På inflyttningsfesten var det bara Jakobs och mitt rum som folk befann sig i, denna gång kommer fler rum behövas vara öppen för folket! För denna gång kommer många många fler. We like!
Vad vi inte gillar är den jävla kärringen jag jobbar åt. Jag kan inte vara kvar där. Jag måste bort! Blir bara bitter då jag tänker på den sura kärringen. Bläh.

Just nu sitter jag hemma hos Hannah och Linnea där vi nyss har käkat en förträfflig middag. Jag hamnade först i matkoma och ålade mig till Anjas säng som stå bredvid köksbordet. Där låg jag och ojade mig i flera minuter över att jag var så mätt. De förstod bara inte hur mätt jag var. Och varför kan man inte få röka inne? Jag hade minsan ingen lust att ställa mig vid dörren i tv-rummet och stå där och huttra med en cigg mellan läpparna. Nej, men man fick inte röka inne för då kan man dö en så tragisk död som Monica Z. Nåväl. Då kände jag att jag blev sötsugen. Stunden senare var min matkoma glömd och jag låg nu och lapade i mig glass. Herregud.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, shit vad jag blev sugen på glass nu. och jag har nyss fikat i korren. illa!

hur som haver, sorry att jag väckte dig igår kväll! :P

Anonym sa...

"De förstod bara inte hur mätt jag var." haha du är så kul Julia! hahahhaa.

hörru! musik! skaffa:

Nine Inch Nails - Right Where It Belongs!!! fetbra!!

och sen måste du se den här videon och skratta ihjäl dig!!!
http://www.metacafe.com/watch/333602/arab_running_the_treadmill/

 
Allmänt bloggar