lördag, december 23, 2006

Is This It

Nu sitter jag i min brorsas rum och lyssnar på Rammstein. Det är kul. Det var länge sedan jag lyssnade på dem. Ja, jag är alltså hemma igen nu. Annkom till Sundsvall som vanligt sur och mådde inte allt för bra. Fick kånka runt på min väska hit och dit medan Mos och jag gjorde ärenden på stan innan vi drog hem med Kattis.
Hemma var det julbord. Vårat Kråkslott var fullt med folk. Jag tog min tallrik med mat och gömde mig med Lisa och mina syskon i tvrummet. Det var kul att alla ville höra hur det var med mig. Not! Det ALLA sa efter att de fått sin kram var att nämna min frisyr! Inget intresse där inte att få veta hur det var med mig. No way José. Men det kan jag leva med.
Efter att ha hamnat i matkoma några gånger om satte vi oss mer osociala personer och maraton-kollade på Scrubs. Tack Naima för lånet! Så nu är jag hemma igen. Allt är som vanligt. Man får lite uppmärksamhet just när man anländer med sen back to basic!

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar