lördag, december 02, 2006

Stöde Öde

Tillbaka i obyggden. Kul? Nja. Humor? Njä.

I onsdags var jag i sthlm och drack öl med Hannah, Petter, Mattias, Gry och Emilio. DET där emot var kul. Konstaterade om man som jag kläcker ur sig: "Kuken! Jag ser ut som en fitta!" har man ett rätt fattigt språk. Vet inte riktigt när det hände. Ska väl försöka att bättra mig. Fast.. inte än. Har ju massa annat att fixa innan. Som ett nytt boende. Hon jag hyr av kommer tillbaka i januari och då måste jag lämna den toppen korridoren där jag bor nu. Ingen som har ett rum på Rackarberget att hyra ut? Bitte!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nja, tycker det låter som du har all vokabulär du behöver

Anonym sa...

jag har träningsvärk i fittan och rapar kuk. Där har vi fint språk:)

Oh Julie. sa...

Hähä, javisst Hannah. Vi talar så att man förstår iaf! :D

 
Allmänt bloggar