fredag, december 29, 2006

I'm in no fit state I'm in no fit shape

Ja. Jag klagar. Idag är iallafall bättre än igår, så det är jag mer än tacksam för! Spv nästan hela natten inatt och drömde massa drömmar om herr Svensk. (hehe, you know how Mosing!) Konstiga drömmar. Nästan så att jag fortfarande är förrvirad över hur det egentligen är-eller inte är mellan oss. Konstigt är allt.
Flytten gnager på mitt samvete. Ska egentligen vara ute därifrån den sista, men hon jag hyrde rummet av sa att det var lugnt att ha kvar sakerna till den 6:e. Men hur ska jag kunna flytta? Jag känner ju att jag knappt skulle kunna ta mig till Uppsala med tåg! Som tur är har jag underbara vänner där borta, ni måste nog hjälpa mig mer än vad vi trott. Sorry. Men ringer er om det. Nu ska jag försöka vanka omkring här ett tag till, och försöka räta ut kroppen. P A I N !

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar