söndag, december 10, 2006

Pete, Kate och jag.

Jag sitter och surfar runt lite planlöst. Läser lite om mitt favoritpar (Pete & Kate) och va de har haft för sig på sista tiden. De fascinerar mig de där två.

Jag vill sitta i ett alldeles eget städat studentrum i min nuvarande korridor. Jag vill kunna sitta där inne och röka, lyssna på musik och skriva massa shit. När det kommer att hända har jag ingen aning om. Jag hoppar bara runt från rum till rum med sketna andrahandskontrakt. Röka göra jag väl iofs ibland i dem ändå. Hoppas att de ska fastna lite lukt i tapeterna eller något, bara för att jag inte gillar dem jag hyr av. Brudfan.
Skulle kunna nöja mig med att sitta ute och röka lite nu när det är så mörkt. Men min jävla halsbränna hindrar mig. Livet leker. Bläh.

Kanske går ut och smygröker ändå?
Vad gör en ondhals?

4 kommentarer:

Anonym sa...

hehe. oavsett hur min hals mår, röker jag alltid på fest. men man får sota för det dagen efter... ajaj.

Anonym sa...

ja. tycker det jag med :D

Anonym sa...

Åt helsicke med Kate Moss, den riktiga skönheten är du! Din nya presentationsbild gör att Kate bleknar bort totalt... :)

Oh Julie. sa...

Oh, du där Elin! ;)

 
Allmänt bloggar