lördag, december 02, 2006

Eleanor, Put Your Boots On


Hittade ett par av mammas skor nu när jag vandrade omkring här hemma. De är jättesnygga tycker jag. Möjligt, mycket möjligt har hon haft dessa i stallet men det bryr jag mig inte om. Jag vill ha dem. Jag tänker ta de. Tror de kommer att passa mig coh Uppsala väldigt bra! De är slitna, inte så jävla tjejiga och lite "ruff". Precis sånna jag letat efter. De närmaste jag hittade var några skor på herr avdelningen för flera flera hundralappar. Nej tack. Inte om jag kan hitta detta perfekta par hemma. Imorgon börjar övertalningen mot lilla mamma. Hur det kommer att gå? Jag återkommer. Men jag ska, jag bara SKA ha dem!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag känner igen dom där skona! Jag är helt övertygad om att dom varit i stallet och vandrat...hahaha! Men ett argument skulle kunna vara, att skorna skulle må bra av ett miljöombyte (tex kroglivet i Uppsala) :D

Oh Julie. sa...

Ja. Du kan nog känna igen dem :) Men tydligen hade Sanna övertagit dem nu, lite svårare att övertala henne om att hon ska ge bort dem till mig. Men men, få se hur det går

Anonym sa...

åh, hoppas du fick dem!
och ja, hon har nog garanterat haft dem i stallet - men som sagt, det spelar ju ingen roll! =0)

 
Allmänt bloggar