söndag, december 24, 2006

Jul igen då

Så var det julafton idag. Japp. Det känns ju. Verkligen. Julstämningen är på topp, eller? Hur som helst, jag klagar inte. Jag bryr mig inte så mycket. Jag lider mer och ligger mest isoffan och tycker synd om mig själv. Igår morse vid sju tiden fick jag mig ett rejält galla-anfall. Kasst! Jag kröp omkring på alla fyra och grät coh skrek som en galning. Tack för den. Vågade knappt gå och lägga mig igår natt för jag var så rädd att jag skulle vakna upp av ännu ett anfall. Men natten gick bra. Nu har känner jag bara av min högra sida, är förkyld och har mensvärk. Haha! Varför nöja sig med en sak? Men klaga gör jag inte. Jag tycker mer bara synd om mig själv.

Igår samlades vi hos Mos. Hela gamla gänget: Mos, Carro, Kattis, Elin och jag. Var kul att få lite uppdateringar om de fina flickorna. Lika kul som alltid att höra att en ung pojke FORTFARANDE hänger efter en av dem. När ska han förstå att inget kommer att hända? That I do not know.

Nu blir det Scrubs i någon timme till. Sedan ska man väl slita sig upp och göra sig julfin. Känns så nödvändigt. Nåväl.

1 kommentar:

Anonym sa...

give me some gossip!! whowhowho?!

 
Allmänt bloggar