onsdag, juli 16, 2008

Summertime and the livin is easy Fish are jumpin and the cotton is fine Oh your daddys rich and your ma is goodlookin So hush little baby,dont you cry

Jag har inte rört en fena när det gäller någon form av flyttstädning idag. Där emot har jag läst ut "Luftslottet Som Sprängdes" och börjat på "Bitterfittan" istället. Jag är oduschad och där med rätt ofräsch. Mitt rum skulle min mamma beskriva som "ett bombnedslag". Jag har upptäckt att jag verkligen inte har Jens Lekman eller Håkan Hellström som favoriter alls längre. Lite trist. Egentligen har jag väl slutat gilla dem för några år sedan, men kom fram till det ordentligt idag då jag lyssnade på några slumpvis valda skivor ur min samling. Jag har förätit mig på pasta idag, men får snart sällskap av Tove och Linnea som vill käka plättar och lyssna på Abba. Jag kan godta de två första förslagen. Abba gillar jag inte alls. Förutom en låt. Som jag till och med har på min mp3-spelare. Som jag inte berättat för någon. Förrän nu. Hur som helst ska jag bjuda mina vänner på några olika likörer som jag köpte i Kiel på sista resan. Sedan blir det även några sommriga dinkar innan vi drar oss iväg till Orvars ikväll. Jag älskar sommaren!

Flytta kan jag ju göra en annan dag.

Många dagar kvar.

Och bara ett problem:

Var ska jag flytta?

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar