fredag, juli 18, 2008

Så är den här igen..

Jag vaknade imorse klockan sex med EN mening i mitt huvud:

"Jag har inte kontroll över mitt liv!"

Då blev jag klarvaken och fick en klump i magen som fortfarande inte riktigt har försvunnit. Jag är så bra på att tränga undan tills att de inte går längre och jag går runt och är ständigt orolig och trött. Nu börjar det bli så igen. Men om någon timme kommer jag inte tänka mer på det, då det vankas fest i kväll.

Jävla kontroll hela tiden!

Sedan gillar jag inte att de flyttat in en tjej som ska bo i rummet bredvid mitt i en månad. För hon och hennes vän är hela tiden i köket. köket är nämligen underförstått mitt och Familjens!

Det bästa jag kan tänka på nu är att jag ska få åka och träffa älskade Elin imorgon. Jag längtar så mycket att klumpen i magen nästan helt försvinner!

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar