tisdag, juli 15, 2008

Sjöfolket går i land..

Så har fröken Ödmark varit på sin första personalfest! Vi blev ett rätt stort gäng från båten igår när vi träffades.
Jag hade åkt hem till Madde innan, och där blev jag bjuden på två öl och tre shots. Annars så tåliga Julia tänkte att det var väl inget, och samma tänkte hennes givmilda vän. Men se det var det! Vi stod och vajade då vi väntade på spårvagnen, och hade för länge sedan börjat att tala i osammanhängande meningar. Som tur var han vi nyktra till lite innan vi anlände till baren (25 kronor för en öl!!!! Fantastiskt!) så vi däckade inte efter en öl på stället som tur var.

Jag kan stolt berätta att jag inte däckade, att jag inte var inblandad i allt förmycket drama, att jag inte gjorde av med för mycket pengar eller att jag inte gjorde någon "walk of shame" när jag drog mig hemåt imorse.
Andra däremot har en hel del att ta i tu med i dag. Jag skulle inte vilja vara i deras kläder idag. Alls.

Förutom Madde hängde jag mest med Malin igår kväll. Sicken tjej. Hur rolig som helst! Fast tja, de flesta är riktigt roliga av dem som var med. Ett riktigt gott gäng med andra ord.

Inget spektakulärt hände väl igår som behövs rapporteras om, jag medan, de är ju inte riktigt samma kaliber i dem som i mina vänner i Uppsala som verkligen kan det där med att festa. Hehe.

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar