onsdag, juli 16, 2008

Sitter i mitt stökiga rum i Uppsala nu och funderar. De närmsta dagarna kommer jag att få ägna mig åt att börja packa inför flytten som kommer att äga rum i slutet på denna månad. Men så var det ju bara ett litet problem där då. Jag har absolut ingen aning om var jag ska ta vägen! Jag hade ju tänkt att Linnea skulle ha fått en lägenhet vid det här laget som vi alla kunde flytta in i, men det blev inte riktigt så. Så hon kommer att hamna i samma sitts som jag befinner mig i nu. Vi har sagt att vi får ha ett rullande schema som gäller vilka vänner vi kan sova hos olika nätter. Men var jag ska ställa alla mina saker har jag ingen aning om. Mycket kan jag stuva ner i källaren och be vänner i korridoren öppna åt mig när jag funnit någon sorts bostad.

Sedan är jag inte heller säker på att jag ska vara kvar i Uppsala. Detta vore ett perfekt tillfälle att flytta närmare mitt jobb, eller bara ta tag i saker och göra något helt annat. Men det är ju svårt eftersom jag verkligen gillar Uppsala så mycket. Har funderat på att flytta tillbaka till Stockholm också, och då vill jag ju såklart enbart bo i Sundbyberg!

Så.. en lägenhet nu.

Bitte!

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar