söndag, juni 15, 2008

Lite kortfattat:

Jag har inte tid att sitta här och skriva så länge så jag får fatta mig lite kortfattat:

* Madde och jag såg en snygg TYSK kille! En stor sensation med tanke på att.. ja.. det händer inte så ofta att man faktiskt ser snygga tyskar. (Visserligen vet vi ju inte om han var tysk, men vi såg han i Tyskland i alla fall.)

* Det finns en kille här som är en ganska exakt blandning mellan Denniz och Aziz. Sedan är han även lik Luka från ER!

* Det finns även en man som liknar Dr. Greene!

* Jag får ta hand om nya anställda och lära upp dem.

* Det har nått mitt öra att tack vare mig har skett en rätt stor förändring. Ska kolla upp fakta innan jag berättar mer om det.

* Jag är lite rädd, eller snarare nervös inför midsommardagen då vi ska till Viskansparken.

* Jag har det jätteroligt här på båten.

* Jag har köpt EN TILL flarra med någon jordgubbsliknande vodka som luktar jordgubbskräm och har en alkoholhalt på 60%. Sweet!

6 kommentarer:

Anonym sa...

skärp dig! parken blir kul!!! ;) dessutom kan mamma hjälpa skjutsa DIT.. hem går inte dock.. hon jobbar 12-21 lör+sön så...

Oh Julie. sa...

angelica: das is super über kalas :D

Anonym sa...

Midsommardagen kommer bli toppen, i proooomise! Dock har jag fått reda på att jag börjar jobba redan på söndag, så det blir en någotsånär lugn kväll för mig...

Oh Julie. sa...

moa: vaaaa? men du får inte ta det lugnt!!!!!

Anonym sa...

i have to, måste upp och köra tidigt på söndag :( men men, kul kommer vi ha ändå! looovar!

Oh Julie. sa...

moa: åh ja! kul hade vi :D

 
Allmänt bloggar