fredag, juni 30, 2006

Ny bostad

Ah, nu är det klart! Mitt heltidsjobb som bostadssökande är över. Jag har ett nytt rum. Jag kan flytta in där idag om jag vill. Det är mitt nya rum och det är så underbart vackert. Jag kommer ha gröna väggar. No more ful persikofärgad vägg. Den färgen som förmodligen blev kvar från när de målat hela korridoren i den billigaste färgen. Jag slår vad om att de sedan tog den sista fula färgen och kladdade ner i mitt rum. Hur som helt. No more. Snart blir det inflyttningsfet! Ni kommer väl?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Inflyttningsfet??? Jag är utflyttningsfet just nu, mitt rum är en inferno av lådor! :/

Anonym sa...

lite besviken på att du inte har något foto på din vackra persikofärd. Grattis till rummet! Hur ska detta firas...?

Oh Julie. sa...

Hehe, Sebbe bild kan läggas upp :) Firas så klart med fetfest. Hör av mig när det nalkas!

Elin, jag väntar bara på din inflyttningsfest :D

 
Allmänt bloggar