tisdag, juni 20, 2006

Flytt till..?


Jag ska jag flytta. Har jag sagt det? Jag ska flytta in i badrummet. Det är ett desperat försök att finna sömn. På eftermiddagen är mitt rum för hett för att jag ska kunna sova medan badrummet är svalt och mörkt. Jag är helt ärlig! Eftersom min dusch är så lång så får jag nog minsann plats med en madrass där. Ta mig inte som en allt för konstig typ, jag behöver bara min sömn. Jag har aldrig behövt sova mycket och det behöver jag inte nu heller, men nu börjar det bli löjligt få timmar!

Innan jag slutade att jobba imorse satt jag och slöglodde på Mtv, och helt oväntat kom Håkan Hellström's låt 'Kom igen Lena'. Sällan blir jag så glad av att se och höra någon sjunga. Håkan utstrålar sån mängd av lycka och energi att jag kan bara önska att jag gjorde det samma. Tänk att ha den inverkan på folk man aldrig sett. Inverkan att göra dem så glada.


Nu ska jag se om jag fått något nytt svar på mina smörande mail om att de ska välja mig som den lycklige att få hyra deras bostad. Har jag inte fått det, ringer jag och tackar ja till rummet i kollektivet. Återkommer.

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar