torsdag, juni 29, 2006

Billig fylla

Jag behövde alkohol konstaterade jag när jag satt på tåget tillbaka till Uppsala igår. Ett samtal till Hannah och hon, Anja och Linnea var på att komma ner till stan när jag kom in. Att inte ha ätit något på ett dygn ger en billig fylla. Jag var så sugen på öl att jag knappt kunde stå still. Efter ett tag frågade snubben som vi stod och snackade med om det faktiskt var något fel på mig. Hannah sa att jag var frustrerad. Jo, nog fan var det så! Efter två timmar på snerkan hade jag fått i mig mina fem öl och vi begav oss på efterfest ett stenkast från mig. Två glas vin senare och Julia hade stora problem att få kontroll över sin kropp så att hon skulle kunna komma hem. Julia fick sin fylla och hon fick den snabbt. Precis vad jag behövde.

Jag fick höra att jag alltid ser glad ut. Som en tv-hallåa. Det är ju nästan läskigt... fast lite kul ändå.

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar