söndag, juni 11, 2006

Det där med fotboll..

har jag aldrig fattat. Alla blir galna. Jag blir förvirrad och anti.

Nu kan jag knappt hålla mig. Jag vill bara hånskratta åt er alla jävlar som såg skiten igår! HA!

Tillåt mitt allra borgligaste skratt: MOAHAHAHAHAHAA!

Vad säger ni nu då? Vi är kassa! Sverige är kass!

(Fast hade Kim fått komma in tidigare så...)

(Kim gillar jag. Han verkar så rar.)

Men jag såg alltså matchen. Men det gjorde jag bara för att få njuta lite av Elins sällskap. Elin som var den mest fotbollsgalna på hela stället. Jag skrattade, hon skrek. Inte bara hon som skrek. De tjocka gubbarna skrek också. Och sjung "Oleee oleleleleeee" när det inte fanns något att sjunga för.

Vilken upplevelse. Haha. Vi är så kassa och jag bryr mig inte ett skit!

MOAHAHAHAHAHAHAHA!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fotbollsgalna Elin hälsar att det var bra att du sparade ditt borgerliga skratt tills nu och inte brände av ett då.
hade du gjort det hade jag nämligen varit tvungen att säga upp kontakten. B E S P A R A M I G! :D

 
Allmänt bloggar