söndag, januari 28, 2007

Se upp i backen, tusen hål i nacken!

Så kom då äntligen dagen då det var dags för pulkåkning. Fast ja, nu blev det ju mer madrass vi åkte.. och så vi åkte. Alla kastade sig på madrasserna och susade ner för backen för att sedan rammla av och snurra några varv i snön. Så, upp på benen och upp för backen igen, för att sedan testa åka på nytt sätt eller med någon annan. Skönt det där med hur mycket man än slår sig, så sätter man sig alltid upp skrattande och torkar bort all snö från ansiktet.

Vi var två fulla bilar som åkte till Sunnersta Backen där vi åkte som galningar i backarna i två timmar. Vi hann såklart med att äta vårt medtagna fika (mackor och varmchoklad) vid elden också. Sedan bar det av mot backarna igen. Vissa var bättre klädda än andra. Jag var en av de bättre:

(Jag har aldrig sagt att jag är någon skönhet)


5 kommentarer:

Anonym sa...

JAG tycker iaf att du är snygg i täckbyxor Julia;)

Anonym sa...

Jag gråter för att influensan satte stopp för pulkaäventyret! :( Och du är hetast i dina täckbrallor, Julia love... :)

Anonym sa...

åh, jag vill också!

Anonym sa...

du är ju urläcker ju! ;0)

Oh Julie. sa...

Haha, tackar. Synd att ni inte var där och kunde skåda mig i de röda brallorna.. Jag kan nog ha lyst upp backen! :)

 
Allmänt bloggar