måndag, september 08, 2008

"Doktor Greene kliver ur graven"

Det är inte direkt en hemlighet att när jag upptäcker serier som jag gillar går jag in i dem rätt rejält. Sedan kan ju serierna väcka en hel del känslor inom mig:

Som att få mig att fundera på att bryta upp som tjej och slå mig fram som man, få mig att rasa, att gråta, skratta, bli rörd, tröttna, gråta ännu mer.

Men nu är jag väldigt misstänksam. Läste idag att Dr. Greene ska komma tillbaka till ER inför sista säsongen. Det hade ju varit underbart om det inte vore så att han DOG i serien. Jag vill verkligen inte att det ska bli någon lame återuppståndelse över det hela. Jag hoppas att Anthony Edwards har tänkt igenom det här noga.
Sedan att Noah Wyle och kanske George Clooney kommer tillbaka glädjer bara mitt lilla hjärta. Men det är ju en sak som skiljer John Carter och Doug Ross från Mark Greene i serien.. nämligen att de är i livet!

Jag blir så trött!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

jag dog en skvätt när booth i bones blev skjuten! tack o lov var det dubbelavsnitt o 10 min in i andra programmet så kom han tillbaka!!! man kan inte döda ena halvan i ett radarpar!!!

Oh Julie. sa...

Oj, jag har missat helt det avsnittet (även om jag inte följer det så bra) men jag håller med!!!!

Jag gjorde en oönskad dramatisk upptäckt igår på tal om att folk dör i serier.. GAAH! JAg satt mållös i flera minuter! Sett skins? :)

De sa...

Haha! Kan ju tänka mig att de är bra läkare, men inte bra. Det kanske kommer visa sig att allt efter hans död har varit en dröm! Hu...

Limpy sa...

Jaha, högkonjunktur på ubildning isf, jag kom på på sjuksköterska på två skolor, det har aldrig hänt förut. Vad pluggar du?

Oh Julie. sa...

misstv: HAHA! Att allt varit en dröm, då skulle jag lägga mig ner ochgömma mig i böcker och aldrig kolla på tv igen!

Limpy sa...

nej, jag har ju redan pluggat. Jag bara söker ändå, ifall att jag bara skulle få lust att börja ändå. men det är bra att plugga. under tiden kanske du kommer på vad det är du vill plugga egentligen. visserligen har ju inte jag gjort det ännu, förutom programmering. ja, nu kom jag på det.

 
Allmänt bloggar