onsdag, september 10, 2008

Nu händer det igen, du ringer mig igen...

Så händer det igen. Jag är inte förvånad. Jag vet att de liksom många andra har snappat upp snackat som gått i kultur-svängarna. Närmare bestämt i kroki-svängarna. Det talas såklart om modeller, och de är nu de rings upp. När allt drar igång igen. Och vems mobil är det som ringer då? Jo, just det! Min!

Det var väldigt passande att de ringde just då jag hade att i mig sjukt mycke chokladglass, eftersom jag vet att många gillar.. låt mig säga modeller med former när det handlar om kroki. Men det har jag skrivit om innan. Jag ska iväg på möte imorgon och kolla in deras lokaler för att se om jag vill ställa upp.

Nu ska jag lägga mig och däcka ett tag så att jag är pigg tills ikväll då The Magic Bling spelar!

Kom till hijazz ni med jao!

1 kommentar:

Anonym sa...

~~~~~~~~~~~~~~~~
MADELiÑO SVARAR!
~~~~~~~~~~~~~~~~
*Antar att ditt haha-ande om blogganalysen var positivt menat ;) KUL! Tack för att du kikade in och välkommen åter. *

Kram

 
Allmänt bloggar