tisdag, april 01, 2008

Jag är kry, jag är ny Jag är frisk, som ett sly.

Jag är tillbaka i Crickes lägenhet nu efter att jag var på Feelgood för att göra hälsokontrollen som var mitt ärende här nere i Göteborg. Jag hade varit jättenervös inför den här kontrollen. Det var ju inte riktigt så farligt som jag hade föreställt mig. Det var inget springband jag behövde springa mig svettig på medan någon höll koll på min puls. Det var inga gigantiska nålar, eller kluriga frågor. Nu sitter jag och nästan är lite besviken över att det ända ja behövde göra var att fylla i några frågor, väga och mäta mig, kissa i en mugg, ta blodproc och andas lite. Vafan! Jag har verkligen oroat mig helt i onödan. Men men. Nu har jag ett tuntpapper där det står att jag är frisk. Det firade jag med en cigg. Jag hade inte vågat röka innan undersökningen eftersom Abraham en gång berätade att pulsen stiger då. Eller hur det nu var.


Nu ska jag kanske göra det jag gör bäst: nämnligen att ta det lugnt och sova framför tv:n tills att 'Will & Grace' börjar.

Ja. Jag är lika beroende av den serien fortfarande.

Önskar dock att jag kunde få se alla säsonger av 'Skins' och 'It's Always Sunny in Philadelphia'! Me like!

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar