tisdag, augusti 22, 2006

Utmaning!

Utmanad av Elin, okej. Då kör vi!

1) Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:

Kontaktperson
Kassapersonal på Lidl
Vikarie på förskolor
Personlig assistent

2) Fyra filmer jag kan se om och om igen:

Eternal Sunshine of a spotless mind
Amelie från Montmarte
Hero
Garden State

3) Fyra städer jag har bott i:

Sundsvall
Stockholm
Uppsala

4) Fyra tv-serier jag gärna ser:

C.S.I
Cityakuten
Vänner
Desperate Housewives

5) Fyra ställen jag vill åka till:

Tyskland/Berlin
NZ
England/London
Egentligen var som helst, så länge man får flyga!

6) Fyra webbsidor jag besöker dagligen:

www.helgon.net
www.haket.com
www.blogger.com
www.nybloggat.se

7) Fyra favoriträtter:

Kött!
Kött!
Kött!
Kött!

8) Fyra ställen där jag trivs:

I stadsparken
I en bil med med vänner och bra musik
Hos Carro- då vi blir påmind om vårt samboliv
Egentligen vart som helst, så länge som jag har vänner runt mig!

9) Fyra bloggare jag vill utmana att svara på de här frågorna:

Lisa
Lotta
Madde
Eller bara någon helt annan. Så länge jag får läsa vad ni skrivit! Hell yeah!

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar