måndag, augusti 07, 2006

Det där med tv... no more!

Herregud! Hjälp! Totalt urfånigt! Jag klarade inte många minuter. Jag tyckte att det var så pinsamt att jag kastade mig ner bland kuddarna och fumlade med handen på soffbordet för att hitta tv-dosan.

Eller nej. Jag bara älskar att kolla på uppumpade urblåsta snubbar som spänner varje muskel de har och häller en hink vatten över sig till ljudet av upphetsade "gudinnor".

BESPARA MIG!


Ja, jag snackar om Mr Romance som går på femman. Ett så fruktansvärt värdelöst program. Detta inser man efter några få sekunder. Egentligen bara på titeln.

Ärligt talat: Jag ska bojkotta tv! Helt och hållet...eller... med undantag för söndagarna vid sex-sju tiden på kvällen då Rederiet sänds. Men då vill jag bara påpeka att jag endast ser det för nostalgins skull! Fast nu när jag tänker på det... Kanske jag mest ser det för att det inte finns några uppumpade äckliga "alfahannar" med där! Fy fan!

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar