måndag, augusti 28, 2006

Älskade Kaizers!


L Y C K A !
Mina vänner. De är tillbaka! Kaizers Orchestra spelar i Sverige igen den 6:e november på Debaser i sthlm. Hela hösten är iofs fullbokade där med bra band. Hot Chip ska jag tveklöst också på. Och Tiger Lou.Och Mando Diao. Och Panic! At The Disco. Sedan finns de så många band jag verkligen vill se, men aldrig kommer kunna ha råd med. Vad sägs om: Peaches And Herm, The Hidden Cameras, The Pipettes och Juliette & The Licks. Men jag hatar att jag insåg NU att BOB HUND spelar där den första september. Piss! Piss! Piss!
Men nu riktar vi in oss på Kaizers. På Debasers hemsida står detta om dem: "Bandet, som spelar en sanslös blandning av balkansväng, oljefatsrock och ompa, räknas som en av de bästa liveakter just nu." "...bästa liveakter just nu." Jo tack! Vi vet! Så, vem är på den 6:e november?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men kan vi inte bara bestämma att vi går på bob hund då? :) Har själv planerat att se Juliette & the Licks i oktober, så då har du sällskap dit! Dessutom: Ron Sexsmith och Anna Ternheim kommer till Katalin och det är ju alltid något att vara lite glad över...

Oh Julie. sa...

Hur kommer vi ha råd med all bra musik denna höst?! :)

 
Allmänt bloggar