söndag, augusti 20, 2006

Julia Kattla Ödmark

Har ni gjort den där då man festar hela natten, struntar i att sova och åker direkt till jobbet i de kläderna man gick ut i? Nu har jag gjort den. Elin och jag dissade en efterfest med film-och fotbollskillarna med ursäkten att jag skulle upp om fyra timmar och jobba. Vi drog vidare mot Rosa Pantern för att köpa mer cigg och något ätbart innan vi drog hem. Det blev inga cigg eller något att äta. Det blev heller ingen hemgång. Istället stod vi vid en vägkorsning i närmare två timmar och talade med de två urcharmiga skånepojkarna. Det var så roligt. De var så roliga. Möjligen att tidningsbudet INTE tyckte det.

Det är så skönt när man kör lite efterfest med sköna typer där det verkligen inte finns den där "vi-är-två-killar-och-två-tjejer-nu-går-vi-hem-och-hånglar" baktanken. Utan man fortsätter bara ha kul tillsammans. Det var så bra!

Ämnet som alla verkade ha disskuterat under kvällen?
SVAR: Olika filosofier kring filmerna Mio min Mio och Bröderna Lejonhjärta.

Det jag ångrade nu när helgen är över?
SVAR: Att det inte blev några nummer utbytta med killen ifrån fredags.

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar