tisdag, december 23, 2008

Man kan ju undra om man är självmordsbenägen då man ger sig ut i julstöket för att hitta de sista julklapparna dagen innan julafton. I och för sig är det bara tre saker som jag ska köpa och som jag tror att jag kan få tag i med livet i behåll. Mer troligt är nog att jag somnar i ett hörn, eller i ett omklädningsrum för just nu svider mina ögon av trötthet. Eller så svider dem för att jag har suttit i över en timme och läst Stephenie Meyers nya projek då hon skriver om första boken, Twilight, fast ur Edwards ögon. Det har läckt ut över 200 sidor som man kan läsa här. Fantastiskt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha är det sant?!
Jag har varit så desperat efter filmen att jag laddade ner världens sämsta kvalité från Frostwire. Ett värdelöst progran också, för den delen ^^

Men, nu är jag störd på historien faktiskt. Du får inte säga någonting om vad som händer. Missförstå mig inte nu, jag älskar Jacob. Han verkar vara underbar på alla sätt eller jag VET att han är det. Men jag kan bara inte acceptera att hon släpper Edward för varje dag som går, känns det som. Och när ska han dyka upp? Jag börjar bli frustrerad här! Haha :)

 
Allmänt bloggar