tisdag, december 09, 2008

Addicted:












Jag håller på att låta Twilight ta över min vardag. Så fort jag får en chans så tar jag tillfälle att läsa de böckerna. Där ett kapitel lätt blir ett till, och sedan sitter man där och har läst i timmar tills att ögonen går ihop. Nu sitter jag i Crickes mysiga julpyntade lägenhet och kollar igenom alla klipp jag kan med scener ur filmen. I 99 % av alla klipp eller trailar får jag rysningar och nästan ont i magen. Jag är en av alla de hysteriska fjortingåringarna som ger dessa böcker och filmen sådan framgång. Behöver jag ens nämna att jag även lyssnar kanske lite för mycket på filmen soundtrack? Vad kan man göra? Som tur är har jag min vapen dragare när det gäller att bli helt uppslukad i diverse böcker och filmer: Mos. Hon och jag talade idag och båda var helt hysteriska när vi diskuterade första boken i detalj, och hon tipsade om massa snygga bilder.
Så, jag tror jag fortsätter att ta en paus i mitt liv för att fortsätta förgylla det med Bella och Edward.

4 kommentarer:

Anonym sa...

åååååååh, ååååh! kärlek är att ha någon att dela sin galenskap med! :D

puss!

Anonym sa...

... frustration!!!


skulle köpa new moon idag, men den var slu! köpte de två sista och ställde mig i kön på nm, men... gaaah! jag vill ju läsa nu. niiiuuu!

jaja... den som spar han har? ;)

Anonym sa...

Hahahaha... galna fruntimmer är det bästa som finns

Oh Julie. sa...

Haha, Mosing! Du läser som en galning! Och jag hittar inte breaking dawn i svall! PANIK!

Cricke: Fint att du tar det så!

 
Allmänt bloggar