torsdag, augusti 28, 2008

...och snäll emot den som av fylla är sjuk och än är det långt till kliniken.

Nu har jag just köpt en dyr resa hem till Uppsala. Jag är bakis och skakis efter en väldigt lyckad kväll! Förfest med singstar (som jag såklart vann! Hannah mins du hur jag utklassade dig en gång ;) ) utgång på ett ställe jag själv aldrig skulle satt min fot på, massa öl och drinkar (jag kommer att dö när jag tar en koll på mitt baksaldo!!!) mycket dans, lite stöldgods, fyllekäk och sedan efterfest på Chalmers. Påvägen hem såg jag ingen ende på allt gående och kastade mig på en taxi för att åka hem. Taxibilar är nog de bästa utav bilar!

Försökte att feströka men det var inte så lyckat. Konstigt att jag inte ens gillar att röka vvid sånna festligheter Men jo jag vet: samtidigt väldigt bra!

Nu ska jag försöka att packa. Mest vill jag sova eller käka en till pizza. Jag har ju som sagt en pizza runt hörnet.

Hähä.

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar