tisdag, augusti 19, 2008

Jag ska sluta röka nu. Eller kanske fortsätta feströka ett tag, men jag tror inte ens det. Jag har liksom bara lessnat nu. Det var roligare förr då nästan alla rökte och det var en social sak, som Hannah så fint sa det. Nu är det bara jobbigt.
Sedan är det så många på båten som har sagt att jag inte ser ut som en rökare, och det är ju gärna något som jag vill fortsätta att höra. För ärligt tarlat är det inte så roligt att höra att man ser ut som en rökar, då rökare ofta ser lite sämre ut! Ha!
Jag har ju även tagit tag i massa jobbiga saker, så nu behöver jag inte sitta ute på någon trappa och röka medan jag grubblar över allt de. Ny tid. Min tid.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra att du tar tag i saker som är jobbiga. Du är så duktig! Kraaaaamar

Oh Julie. sa...

Äsch då! Inte är väl jaaag?! ;)
Tusen tack! puss puss

 
Allmänt bloggar