onsdag, augusti 20, 2008

Ingenting är som det va, ärligt vad har jag kvar nu? Ingen ny prick på din hals, ingenting ingenting alls

Jag har ju planer på att sluta röka, och det verkar gå bra. Detta är tredje dagen som jag inte röker. Jag trodde att det skulle bli helt otroligt svårt att inte röka när jag kom ombord på båten. Här röker nämnligen nästan alla. Folk som inte ens röker på land lämnar knappt rökrummet här. Men det har för min del gått förvånandsvärt bra. Istället har jag dock upptäckt några kex på "gottehyllan" i mässen. Som tur är finns det inte många kvar med chokladfyllning, så när det sista chokladkexet är tagit kan de behålla sina äckliga kex med vanilje eller citron smak!

Jag går fortfarande runt och sjunger på Maggios 'Stopp' låt. Typiskt att den ska vara bra! Egentligen hade jag velat ha ett par högtalare till min mp3 så att jag hade kunnat poppa rejällt i min hytt.. Nu blir det bara kass "norsk-karaoke" för min del. OCh det låter ju inte så ljuvligt. Alls.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du klarar det! Lycka till! Båt-båt

Oh Julie. sa...

Hehe, jo, det tror jag med! Börjar redan rynka på näsan åt andra :P
hahaha!

E sa...

Choklad istället för cigg? Det känner jag igen. Men jag väljer det medminst kalorier... ;)

Oh Julie. sa...

e: hehe, jag gfjorde mitt bästa för att äta upp all choklad, men.. det finns ju bara mer och mer. Det var helt enkelt ett hopplöst uppdrag;)

 
Allmänt bloggar