torsdag, oktober 18, 2007

A Sunday Smile

Ja herregud! Sicka känslostormar som kan komma och passera på bara ett dygn! Jag är helt slut nu. Visst är jag nu för tiden trött hela dagarna igenom, men detta har ju tagit musten ur mig totalt! Nu känns allt bra. Fint. Kul. Men mest av allt.. skönt!

Det bästa med allt är nog att jag slapp ta några egna beslut. Frågade vänner om deras åsikter och fick såklart blandade svar. Ja, vilket ledde till att jag blev om möjligt ännu mer förvirrad. Hann fråga ännu en vän, hann få ännu ett svar, innan allt bara föll sig på plats. Skönt att jag kan hålla på mig och inte bara göra förhastade beslut. Fast nu i efterhand förstår jag ju att jag skulle gjort som jag själv tänkte, och som några rådde mig. Men man tänker inte så klart i virrvarv av känslor. Men som sagt nu är allt löst!

Sadaf var glad över att vi var jämnlika. Nu är jag över henne igen. Men lugn Sadaf, du kommer snart på rätt kärl igen. Hehe.

Nu ska jag bara öva mig på att återfå någon sorts normal andning. Kan tyckas lätt. Men när är små simpla saker så jävla lätt för mig och så många andra?

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar