måndag, oktober 29, 2007

I need some sleep

Jag är konstant trött. Det börjar bli rätt TRÖTTsamt (haha) att städigt gå runt och vara dimmig i huvudet. Mitt humör påverkas helklart av mina röda svidande trötta ögon. Jag blir kort, sur och irriterad.


Detta suger.

Jag sover. Jag sover hur många timmar som helst varje natt, men ändå: jag går runt hela dagen och är sur och trött. Skulle lätt kunna börja gråta över ingeting också.

Trött efter tio timmars sömn, trött under dagen och stupar i säng vid tidiga timmen. Hur ska jag piggna till?

Btw, detta är jag om jag inte bli piggare snart. You like?


I need some sleep

You can't go home like this

I try counting sheep

But there's one I always miss


Everyone says I'm getting down to low

Everyone says, "You just gotta let it go"You just gotta let it go


You just gotta let it go

You just gotta let it go

You just gotta let it go

You just gotta let it go






1 kommentar:

Anonym sa...

intresting look :)

 
Allmänt bloggar