tisdag, juli 25, 2006

Nytt jobb

De ringde från jobbet för några timmar sedan. På min lediga dag. underade om jag hade något emot att jobba natt på ett nytt ställe. Nya brukare. Jag tackade ja, och då sa hon ifrån jobbet att jag kunde ju få vara ledig på fredagen. "Så jag fick vara ledig något." Oh. tack. Vad är chansen att de skulle välja just fredagen att ge mig ledigt? De måste verkligen gilla mig. Ett tag funderade jag på att säga att jag inte behövde vara ledig alls, men det kan vara skönt att inte jobba en hel vecka. Fast samtidigt. Att missa ett pass betyder ju att det är många hundralappar som jag INTE då kan betala tillbaka på min jätteskuld. Så jag ringer nog och säger att jag kan jobba. Eller.. Så tar jag en kväll på Snerkan istället! Hell yeah!

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar