lördag, juli 22, 2006

Lev på era fuckers!

Mitt liv har verkligen bara börjat. Det känns. Och det känns underbart!

Allt detta blir så påtagligt ibland. Som nu ikväll. Hell yeah! Jag har så sjuk mycket saker kvar att göra och så många ställen kvar på som jag ska bo på.

Det där med att bo på ett och samma ställe hur länge som helst.. i denna ålder… funkar inte! Kom igen. Ut och se världen! Testa på. Ut och lev. Jag ska leva. Jag lever.

Planer har blivit gjorda. Planer som jag vet snart kommer att hända. Jag tänker inte nämna några, för då kan folk bara bli på mig och undra hur det går med allt. Men jag kan i alla fall säga att det blir inte Sverige så länge till. Herregud! Det finns en hel värld där utanför som bara väntar på en.

Jag.

Förstår.

Mig.

Inte.

På.

Er.

Som.

Bara.

Bor.

Kvar.

Och.

Lever.

Era.

Gamla.

Jävla.

Fuckade.

Tråkiga.

Liv!

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar