lördag, maj 31, 2008

See messing with me is like being halfway dead

För det första: tack för alla frågor om hur det går för stackars mig på den hemska båten.. NOT! What the fuck! Där går man och mår piss piss piss, och ingen hör av sig?

Sweet!

Hur som helst så var det inte Daniela som gick på bårten utan Madde. så jag hängde mycket med henne och Kevin och hade det väldigt roligt med dem två. Men sedan finns det ju alla andra tyvärr.
Det första skitsnacket om Mig har även nått mina öron. Många som stör sig på att jag inte kan bära lika många tallrikar som de som jobbat där i flera år (!). Och det känns som att de helt har gett upp hoppet om mig då jag gång på gång blir satt på den stationen som bara fyller på bröd och deserter. Så jag har ingen chans att kunna öva och bli bättre. Mycket är väldigt jobbigt, men det finns små stunder som är väldigt roliga.
Nu är det bara två resor kvar som jag verkligen ska ge järnet och visa hur bra jag är. Sedan ska jag spotta i varje vattenflaska som de jag inte gillar alltid bär med dig. Sedan ska jag sparka ner dem och stampa dem i ansiktet. Nästan. Eller jag önskar att jag kunde det.

Det är idag Daniela kliver på och åker med en resa, så det känns skönt. Få se hur trevligt jag får det på den sista resan. Får bara hoppas på att Kevin är kvar, så jag har någon som kan liva upp mig.

Så.. tack för att ni bryr er.

Bläh.

2 kommentarer:

Anonym sa...

I do care, och hoppas att du får visa båttyperna vilken underbar tillgång du säkerligen är för dem! :)

Puss Moa

Oh Julie. sa...

Thanks Mosing :)

 
Allmänt bloggar