torsdag, maj 15, 2008

OUCH! Ooh.. Smoooth!

Var en väldigt härlig dag igår. Träffade Sandra för en öl på Linneterassen. Efter den gick vi skilda vägar då hon skulle möta upp en annan vän, och jag skulle gå och möta upp Cricke. Cricke som jag för övrigt var påväg att gå förbi eftersom jag inte kände igen honom.

Vi gick sedan och åt ute där det uppstod två starka irritationsmoment för min del.

1. Att servitrisen tog helt förgivet att det var jag som skulle ha drinken och Cricke ölen. Jag blängde på henne när jag demonstrativt sköt över glaset med den färgglada drinken till Cricke medan jag tog och förde min öl till munnen.

2. Att servitören tog helt för givet att det var Cricke som hade betalat för maten och skulle skriva under notan. Trots att det var MITT namn som stod på kortet. Som att han ens tittade.

Egentligen kan man ju säga att det uppstod ett till moment. Ett mer smärtsamt moment. Då Cricke vaxade mina ben och jag höll på att dö av smärtan i början och jag kunde inte förstå varför.. Jag är ju ganska van att vaxa benen. Tillslut slog det mig att jag har ju fortfarande mens och då gör ALLT mer smärtsamt. Aj aj aj.
Men idag är jag väldigt nöjd. Men grannarna lär nog ha undrat vad som föresgick här inne då jag i ena sekunden inte kan sluta att skrika medan jag försöker rikta in några sparkar mot stackars Cricke (som förövrigt njöt av det hela) för att i nästa sekund fnittra konstant.

1 kommentar:

Christoffer Nordin sa...

Haha....eh ja, jag njöt.

 
Allmänt bloggar