onsdag, maj 07, 2008

Det luktar fantastiskt gott inne i mitt rum, för utanför blommar det. Om man blundar känns det nästan som att man är ute. Vilket gör det lite jobbigt när man öppnar ögonen och ser hur stökigt på mitt rum. Som om det inte vore nog är det nu pärlsocker i min säng också. Jag får kliva upp lite tidigare imorgon och städa så att det är fint här när jag åker hem.

Åker till Ede imorgon och återkommer på söndag. Då är jag här i någon dag innan jag åker ner till Göteborg för att jobba i minst fem dagar. Jag känner mig lite.. stressad? Kanske mer rastlös!
Många har nog märkt att jag är väldigt sällskapssjuk just nu. Vill gärna vara med någon/några om möjligt dygnet runt. Då gärna helst utomhus. Jag tror att det är för att jag är lite rädd att jag kommer missa lite av det nu i sommar. Att mina veckor borta kommer bli väldigt uppenbara. Det sista jag vill är att det ska behöva vara stressigt när jag väl är ledig i sommar. Antar att jag försöker ha lite sommar nu. Innan alla åker. Och innan jag åker.

Så.. om ni bara kunde sluta upp med allt annat ni har för er när jag vill skulle jag bli glad. Vad är plugg och jobb? Vad är andra vänner och andra relationer när jag vill ha er? Hehe. Inget. Så, när jag ringer, befinn er snarast i parken. Jag behöver detta. Sjökvinnan ständigt omgiven av landkrabbor. Hehe.

Det positiva är att mina svullnade ögon har blivit bättre nu. Imorgon är de kansk som vanligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du vet att jag gärna skulle joinat dig i en park om jag kunde... Puss!

 
Allmänt bloggar