tisdag, maj 20, 2008

Igår etermiddag då jag just hade kommit hem till Cricke och däckat på hans soffa (framför tv:n så klart!) av trötthet, ringde han och väckte mig. Han berättade att de saknade en elev imorgon då de skulle göra ansiktsbehandligar och undrade om jag hade lust att ställa upp. Jag kan ju säga att han behövde ju inte jobba hårt för att övertala mig!
Så nu sitter jag här och kan inte få nog av att känna hur lent och fräscht mitt ansikte känns! Det är helt underbart. Vardagslyx på hög nivå! Jag somnade flra gånger under behandlingens otroligt sköna stunder och vaknade två gånger av mina egna snarkningar. Så i några tappra försök att låssas som att jag gjorde det ljudet med vilje så harklade jag mig och gjorde några andra konstiga ljud efter det. Som att jag ville göra en massa konstiga ljud helt plötsligt.. två gånger. Men jag tror nog hon förstod att jag sov. Eller inte. Hon var lite nervös eftersom jag var hennes första kund någonsin. Då blev jag också lite nervös, men vilken tjej det var! Jag hade gärnat kunna legat kvar där i timmar till!

Nu har jag just betalat min biljett hem till Uppsala och kommer fram vid sex-sju tiden ikväll. Men bry er inte om att höra av er. Jag orkar inte med er!

Hehe. Skoj.

Men ärligt: ring inte! Det är lönlöst då jag inte har en fungerande mobil sedan några dagar tillbaka. Msn och FB som vanligt då med andra ord!

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar