fredag, september 28, 2007

Makeover:




Innan: brun/grå/ful-aktigt närmare axellångt hår.
Efter: Blåsvartt hår till käkarna.

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.

Har hänt lite.. bland annat har jag fyllt år, gjort en makeover (tydligen! Hur fan kunde mitt hår bli blått?! Jag har inga kläder som passar till blått!) gått hem i höga guldklackskor, skrämt bort en kille (this is my hood!) läst massa Rocky och blivit lite ledsen för andra i hjärtat.

Men hinner inte med att skriva om något om det nu. För ikväll kommer Maria och Elin, så jag måste hinna städa. Men först ska jag till Kristoffer!
Ciao!

2 kommentarer:

Anonym sa...

snygging!!!!!
hot, hot, hot.

Anonym sa...

men ahlli hallå! det syns ju inte att det är blått. me wants en bild i dagsljus, pleaaaaseee :D

 
Allmänt bloggar