fredag, september 14, 2007

Jag vet att jag borde ta och packa, duscha, städa undan och lägga mig och sova nu.. Men det är alltid så mycket som kommer ivägen. Tåget går klockan ett till Sundsvall. Det tar lite emot att behöva ta bussen sedan hem till Ede då den kommer att vara full av äckliga små gymnasieelever som kommer att sitta och snacka non-stop runt omkring mig hela resan hem. Bläh.

Jag blir alltid lika förvånad då jag får höra att vänner läser min blogg! Några vet jag ju, och det är ju mest för dem som jag skriver. Därför nämner jag deras namn lite mer. Men nu: Elin, kul att du läser. Liksom du Sadaf! Emilie, jag gillar din blogg. Ska kommentera när jag har tid att läsa :)

Var hos Emilie igår och blev bjuden på en pangmiddag! Efter att ha stoppat i mig mat till bristningsgränsen så lyckades jag även få ner massa glass till efterrätt.. Sedan låg jag i matkoma i timmar på jobbet.

Nä, nu blir det dusch, sedan falla i säng och sova någon timme innan jag kliver upp och packar!

Btw, facebook.. Jag kan bara inte komma över vissa bilder man ser där. AH! AAH!

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar