söndag, september 16, 2007

The Boy Looked At Johnny

Så blev det utgång ändå med Lisa efter att jag blivit bjuden på fantastiskt god mat.
Det är konstigt när man går ut i en stad som man inte är van att gå ut i: jag tyckte nämnligen att jag såg runt tio personer från Uppsala ute i Sundsvallsvimmlet: "Oh! Där är ju Sadaf! Nähä.. Aah, just ja, hon är inte i Sundsvall! Men där är ju Kristoffer! Nähä... Aah, just ja, han är inte i Uppsala!" Och så vidare.

Träffade Maria och Elin. Det var väldigt kul! Elin mer nykter än vad jag är van vid, och Maria mer onykter än vad jag är van vid. Väldigt underhållande. Maria, jag vet inte om du kom ihåg att du köpte en öl åt mig, jag får väl bjuda tillbaka när ni två kommer till Uppsala på HöstValborg!

Nu sitter jag här och blädrar runt bland bilder och lillebror kom nyss nerdansande. Han hade också ont i magen, orsaken för hans magknip var överdos av chips medan jag sitter här och inte har en aning om varför min mage spökar. Så där värst trevligt att ha lillebror i samma rum blev det ju inte då han föreslog att han kunde hoppa omkring så att hans gaser skulle komma ut. Jag slog efter honom och bad honom att gå och prutta någon annanstarns. Nu sitter han åter på sitt rum och fiser på hälarna.

Jag ska faktiskt rida imorgon! Självklart ska bildbevis tas! Det var ruggitlänge sedan jag red nu, så jag undrar hur det står till med min balans. Efter alla gånger jag fallit ner från murar och liknande i Uppsala så är jag inte så övertygand om att jag kommer att lyckas att sitta kvar så länge på hästryggen. Jag vill ju heltklart rida barbacka, det är ju roligast, men jag kanske ska ta en mjukstart och kravla mig upp i en sadel först? Egentligen är det väl inte bilder som bord tas imorgon utan filmklipp. Min stackars rumpa kommer att bli grovtmisshandlad så som jag kommer att stuttsa omkring i sadel eller på bara hästryggen. Nåväl, hur det går återkommer jag med imorgon! Fram tills dess: ciao!

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar