tisdag, april 14, 2009

It's alright,as long as it's black or white. Except when they're grey. That's not my favorite colour


Så har jag slitit på båten i några dagar utan någon riktig chans att komma ut i det fina vädret. "När jag kommer till Göteborg ska jag vara ute hela dagarna!" - jo visst, vad är det här för pungväder man man möts av?! Jag vill nämligen minnas att det var vår när jag åke från Uppsala. Det var för en vecka sedan i och för sig, och är det något man har lärt sig om vädret i april är att man inte kan lita på det! Folk ligger iklädd endast en minimal bikini och steker för glatta livet ena dagen, för att i nästa muttrandes behöva plocka fram vinterjackan igen. Inte för att jag vill trycka på mig en förnedrande bikini och ge färg till min blekfeta kropp, men jag skulle gärna sitta i solen och må gott med en kall öl (vad jag nu skulle få pengar till en öl har jag ingen aning om, men nu är detta ändå bara en fin dagdröm så att det spelar ingen större roll)

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar