lördag, april 11, 2009

Flaming Lips, no sorry, bleeding lips.

Jag är alltid lite förundrad över kroppens reaktioner när jag är sjuk. Som igår då jag gick helt däckad ner till min hytt för att få några timmars sömn innan nästa pass skulle börja. Att försöka sova då jag är helt förkyld med hosta och framförallt en igenblockad näsa är inte det lättaste! Då näsan inte är att räkna med får man ju lägga allt livsviktigt luftintag till munnen, och den blir ju rätt torr då. Ni hänger med?

Hur som helst, där låg jag igår och gjorde mitt bästa för att somna. Det var bara det att varje gång jag faktiskt lyckades att somna vaknade jag sekunden efter av ett groteskt ljud som kom då jag inte fick luft. Fem- sex gånger vaknade jag av andnöd, och någon av alla de gångerna lyckades jag även spräcka min överläpp TRE gånger (för den blir ju torr va av att den jävla näsan vägrar att hjälpa till!)

Men ganska imponerande va? Spräckte läppen tre gången i försöken att få lite sömn!!

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar