fredag, juli 20, 2007

If I look hard enough into the settin sun My love will laugh with me before the mornin comes

Kom nyss hem från jobbet. Svängde förbi Willy's och köpte mig en risifrutti som jag tryckte i mig direkt jag kom hem. Det är inget jag direkt gillar, men jag köper ofta saker som jag inte ätit på väldigt länge och intalar mig ofta att jag gillar det. Någon minut senare och jag har kommit på att jag gillade det ju faktiskt inte alls.

Hur som helst, ledig en fredag. Om sex timmar drar jag iväg till Stockholm för en härlig ute kväll med Elin och Hannah. Vi få väl se hur mycket vi får se av Hannah då hon även ska träffa killen från Berlin. Den som lever få si, sa Anne-Mari.

Behöver fortfarande hjälp, men jag ska höra med Elin om vad hon har att säga. Hon är väldigt smart och vettig den tjejen och det är skönt att ha en sån vän då man inte liksom skulle beskriva sig själv så!

Jag har nästan fått ont i magen nu bara för att jag envisas med att tänka så mycket nu. Jag brottas med att tänka fina ljuva tankar för att sedan såga de tidigare tankarna och bara måla allt svart! Kul tjej jag är. Egentligen är det väl bara att köra igång och testa här nu! Svårare än så kan det väl ändå inte vara?

Eller...?

I wanna see it painted, painted black
Black as night, black as coal
I wanna see the sun blotted out from the sky
I wanna see it painted, painted, painted, painted black
Yeah!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad har du problem med, vännen?
en pojke, misstänker jag i alla fall ;0P

röda bönor is the shit! =0)
tack för den musiken! =0)

Oh Julie. sa...

lotta: klart det är en pojke :)

Kul att du kände igen Röda Bönor!! :D

 
Allmänt bloggar