torsdag, juli 19, 2007

Bilder från Berlin:

Så Åker vi då! Anja och jag på Arlanda:


Linnea hämtar oss från flygplatsen i Berlin:


Första måltiden i Berlin, som för min del blev en besvikelse:


På kvällspromenad tittade vi in i en secondhand butik:



Redo för Sjökaptensutbildningen?

Första morgonen i Berlin. Jag Julia är utomlands!:

Varje morgon startar ALLTID med yattzi!

Morning Glory:





Vår dag som turister med Linnea som guide:











Så på kvällen redo för utgång på Tresor:



På väg hem...
...var jag en aningens förbannad på de jävlar som snott mina saker!!

I disken på stället där vi köpte snabbmat låg det bredvid varandra: Bounty, Extra och.. Jäger. Vafan! vilken blandning!

Jag hälsade på moster i några dagar:






Sista kvällen. Först förfest med Linneas klass, sedan Café Burger, sedan fyllekäk. Men först Hannahs Lasse Åbergs konst:



Innan dörrarna slår igen på tunnelbanan och vi åker mot flygplatsen vinkar en tårögd Linnea oss Hej Då.

1 kommentar:

Anonym sa...

åh, massa bilder!
underbart!
jag vill också åka till berlin.

 
Allmänt bloggar