lördag, november 21, 2009

I'm just a peeping tom On my own for far too long Problems with the booze Nothing left to lose

AAAHH! Herregud! En naken man i fönstret mittemot! Jag måste lugna mig lite bara så ska jag berätta..

Puuh..

Bor man på Rackarberget kan man ha väldigt bra insyn till sina grannar i huset mittemot. Särskilt om solen ligger på och lyser upp deras rum. Eller på kvällen då de tänder sina lampor. Att spionera på andra tillhör vanligen inte min vardag, men Josefs skrivbord och dator är ställt vid fönstret, så det jag ser när jag lyfter blicken från skärmen är.. 48 fönster. Ofta händer det inte så mycket, men ibland ser jag mer än jag vill se. Som nu.

Det är ju inte direkt överdrivet sexigt att se en naken karl. Tyvärr. Satt just och talade med Freddy i telefon då denna exhibitionistiske man uppenbarade sig. Jag skrek till och höll på att tappa telefonen. Man kan ju lugnt säga att jag blev chockad! Men eftersom jag är så bra på att hantera stress så gjorde jag det enda rätta i den situationen: jag sträckte mig efter kikaren som står på Josefs skrivbord och lokaliserade showroom´s-fönstret igen. Där vankade Herr Man runt med lille snoppen dinglandes. Det är ju för roligt. Han vankade fram till fönstret och lät Lill Herman värmas i solskenet

Så vad kan vi då berätta om Herr Man av det vi sett: sover naken, gillar ansat, håller sig i form, gillar att ta en dusch på morgonkvisten för att sedan drapera allt i ett par vita boxer och ett par slappa mjukisbyxor! Han satte sig sedan vid datorn, mycket möjigt vid Facebook och knappade in på sin status:

"vaknade ensam.... jävlar va tjejerna drar fort nuförtiden!"

(detta såg jag inte, utan kan endast gissa mig till)


För övrigt var Stöde med idag i "Mammas Nya Kille"!

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar