onsdag, november 25, 2009

I "skräckens"-tema:

Kristina och jag har en förkärlek till skräckfilimer. "Helgen v. 48" kommer därför att gå i skräckens tecken. Imorgon kväll kommer vi (förhoppningsvis) att sitta skräckslagna till denna:



Denna ser vi på fredag:



Dessvärre var det längesedan jag blev riktigt rädd. (Spoiler-varning!) Men något som ger mig sjukt mycket obehag är när det är ungar som ligger bakom allt våld. Som i:



(Började bra, men hon det handlar om var så blåst att det för mig förstörde hela filmen!)

Eller:

3 kommentarer:

lotta sa...

vi har tänkt se paranormal activity på bio. jag har inte sett trailern förut, bara hört om filmen. nu vet jag inte om jag vågar gå längre... :P
update efter att du sett den, please :)

emilie johansson sa...

THEM är den bästa/värsta skräckfilmen jag har sett. jag mådde fysiskt dåligt

Oh Julie. sa...

Lotta: I will! :)

Emilie: Jag vet! Visst såg vi den tillsammans?

 
Allmänt bloggar