fredag, november 20, 2009

Äh, jag ligger här och tänker ut hur vi skall få vår korridor på fötter bäst Jag vill att allt skall bli som vanligt ändå är det de jag fruktar mest

Jag tror att jag har startat något. Igår hörde jag hur någon dammsög korridoren, och nyss när jag besökte toaletten var det synligt att någon hade gjort ett tappert försök till att städa den med. Det märktes mest på den blå rengöringen som toalettstolen var besprutade med. Dessvärre luktade det dålig axe, men ändå.. "Nu är det väl revolution på gång!"

Tänk att få vara med och starta något sånt här..

2 kommentarer:

Anders sa...

Det var inte städpersonal då? Tror de kommer då & då till Studentstaden..

Unknown sa...

"WHAT!! WHAT IS THAT MEAN?! THE WHAT?!"

Skämtar du eller? Under alla mina dagar har jag hört något mer orättvis... eller jo. Jaha. Till Triangeln kom de också och städade, men tror inte att de göra det här.. OM, så har jag helt felbedömt mina nya korridorare. Jag lyfte för en stund upp dem till skyarna, men då drar jag ner dem direkt igen!

 
Allmänt bloggar