söndag, maj 28, 2006

Få timmars sömn


Nu är popaganda över. Det var okej. Det total kassa vädret gjorde allt sämre. min förkylning bidrog även. Jag ville inte bli sjuk igen. Såg inte så många band, men jag är nog lite kär i Tunng. Jag hade aldrig hört dem innan, men efter varje låt utbrast jag nått liknande med "Åhh, vilken underbar låt!". Mycket bra betyg.

Det jobbiga är att jag verkligen insett att det är techno jag gillar att dansa till. Jag. Som. Hatat. Techno. Det är så jobbigt att ändra uppfattning.

Sedan blev det ett intressant möte.

Jag får återkomma med detaljer senare. Nu gastar Mos från soffan och vill att jag ska fortsätta se Scrubs. Vi har snart sett hela första säsongen sedan hon anlände klockan idag. Skönt att softa lite. Det har blivit väldigt få timmar sömn under popaganda.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»

 
Allmänt bloggar